smska
22:46, 02 wrz 2012
Witam wszystkich miłośników zielonego koloru 
Na początku może napisze o tym jak tu się znalazłam....wszystko zaczęło się od przeczytania blogu kwiatuholandii to jej blog sprawił, iż zapragnęłam mieć coś więcej niż tylko trawkę w ogrodzie i drzewka. Właśnie w ten sposób do tej pory postrzegałam ogród. Teraz jest to coś więcej, myślę, że przy Waszej pomocy stanie się ważną przygodą życia.
Choć na razie jestem całkiem zielona nie mam pomysłu jak rozplanować, a co dalej za tym idzie wykonać mój bajkowy ogród wierzę, że się uda
, nie ukrywam, że liczę na Waszą pomoc
Mieszkamy razem z M już ponad rok w naszym nowym domku, stwierdziliśmy, że to już czas najwyższy żeby zadbać o nasz kawałek ziemi.
Początki nie były łatwe, ale na dzień dzisiejszy zrobione jest już odwodnienie, kostka, nawodnienie i posiana trawa (nie jest to niestety jeszcze trawnik marzeń). Oddzielona jest również rabata ekobordami od trawnika zdjęcia poniżej.

I tu można powiedzieć skończyła się nasza wiedza o ogrodnictwie, zakupiliśmy już dość duża ilość drzewek iglastych, ale nie wiemy, co znimi zrobić (to znaczy, w jaki sposób jej rozmieścić na rabacie).
Nasze nowe nabytki to:
- Tuje szmaragdy 30 sztuk
- Jałowce 9 sztuk
- Sosny czarne 2 sztuki
- Jodła koreańska 1sztuka
- Świerki kłujące 3 sztuki
- Sosna bośniacka 1 sztuka
- Limba 1 sztuka
- Cyprysy 2 sztuki
- Conica 1 sztuka
- Bukszpany 3 sztuki i inne nieznane
Proszę wszystkich o pomoc o propozycje i koncepcje w jaki sposób jej posadzić

Na początku może napisze o tym jak tu się znalazłam....wszystko zaczęło się od przeczytania blogu kwiatuholandii to jej blog sprawił, iż zapragnęłam mieć coś więcej niż tylko trawkę w ogrodzie i drzewka. Właśnie w ten sposób do tej pory postrzegałam ogród. Teraz jest to coś więcej, myślę, że przy Waszej pomocy stanie się ważną przygodą życia.
Choć na razie jestem całkiem zielona nie mam pomysłu jak rozplanować, a co dalej za tym idzie wykonać mój bajkowy ogród wierzę, że się uda